Відповідно до пункту 4.5 Наказу ДПАУ від 31 грудня 2008 року № 827 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо централізованого приймання та комп’ютерної обробки податкової звітності платників податків в ОДПС України» підставою про невизнання податкової звітності є:
- відсутність підпису відповідних посадових осіб (факсиміле не дозволяється);
- відсутність скріплення печаткою підписів платника податків;
- відсутність обов’язкових реквізитів податкового документа;
- відсутність обов’язкових додатків до податкової звітності, передбачених порядком заповнення відповідної звітності;
- неможливість прочитати текст або цифри внаслідок пошкодження (наприклад, документи, залиті чорнилом або іншою рідиною, потерті);
- наявність порваних аркушів, підчищень, помарок, виправлень, дописок і закреслювань;
- подання ксерокопії звітних документів;
- порушення загальних вимог оформлення документів податкової звітності.
У таких випадках працівники підрозділів ведення та захисту податкової звітності повинні в усній формі попередити платника податків про виявлені недоліки і наслідки прийняття органами ДПС такої податкової звітності і запропонувати надати нову, оформлену належним чином.
|