МПО Профсоюза Предпринимателей "ПРИАЗОВЬЕ"

Когда мы нарушаем закон, нас штрафуют, когда мы поступаем правильно, с нас берут налоги.


Главная | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход
Вторник, 14.05.2024, 19:39
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » 2012 » Март » 1 » АСАМБЛЕЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ УМОВИ СПІВПРАЦІ З ПОЛІТИЧНИМИ ПАРТІЯМИ
12:43
АСАМБЛЕЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ УМОВИ СПІВПРАЦІ З ПОЛІТИЧНИМИ ПАРТІЯМИ
УМОВИ СПІВПРАЦІ З ПОЛІТИЧНИМИ ПАРТІЯМИ

Асамблея готова до співпраці з політичною силою, яка:

А) не голосувала за податковий та трудовий кодекси, пенсійну реформу та ринок земель, Харківські угоди і в списках якої не представлені народні депутати, що голосували за вище зазначені документи;

Б) до реєстрації кандидатів оприлюднить інформацію про претендентів, тобто дасть на своєму партійному сайті вичерпні дані про кожного з них як у багатомандатному, так і в одномандатних округах: судимості (коли й за що), власність (назви всіх фірм, які мають прямий чи дотичний стосунок до кандидата, де вони зареєстровані, де платять податки, річний оборот кожної), статки за межами України, освіта (в який спосіб і за що отримано наукові ступені), попередня політична і громадська діяльність, в якому комітеті Верховної Ради планує працювати і чому;

В) згодна з тим, що єдиного кандидата в одномандатному окрузі має визначати місцева громада шляхом попередніх виборів

Г) відкриє всі джерела фінансування партії і виборчої кампанії

Д) включить у свою передвиборчу програму наступні положення:

1.Негайна відміна усіх кодексів та законів, при прийнятті яких було порушено Конституцію України.

2.Розробка й прийняття нових законопроектів з дотриманням вимог щодо аналізу регуляторного впливу ,

у тому числі

- на основі європейського досвіду єдиного для всіх видів виборів виборчого кодексу, який не змінюватиметься принаймні протягом найближчих 15 років та поверне визначальну роль територіальним громадам в організації виборчого процесу, передбачатиме чіткі й прості механізми здійснення за народною ініціативою а) вотування законопроектів та б)дострокового припинення повноважень депутатів

- податкового кодексу на основі концепції, розробленої Асамблеєю ГО МСБУ за участі провідних науковців країни (1), що передбачає відміну ПДВ, значне скорочення нарахувань на заробітну плату, абсолютне спрощення загальної системи оподаткування, припинення функціонування офшорних схем, введення податку на купівлю, демонополізацію вітчизняної економіки та створення сприятливих умов для національного товарного виробництва.

3.Проведення дійсного реформування на селі з дотриманням умов, що розроблені Асамблеєю спільно з громадськими організаціями ветеранів, фермерів та орендарів , насамперед відмова від неконституційної купівлі – продажу сільськогосподарської землі.

4.Приведення пенсійної системи України у відповідність до Конституції України шляхом відновлення державного пенсійного забезпечення громадян України.

5. Відновлення системи місцевого самоврядування. Згідно з Конституцією України повернення усіх гарантованих законодавством та Конституцією функцій безпосереднього управління територіями територіальним громадам.

6. Оновлення кадрового складу державних органів на базі процесу обов’язкової люстрації.

7. Скасування пільг для депутатів і державних чиновників. Проведення аукціонів з розпродажу державних дач, спеціальних лікувальних закладів, тощо на користь державного бюджету.



Посилання:

1 - КОНЦЕПЦІЯ ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ

Принципи оподаткування:

1.Податкова система сприяє внутрішньому товарному виробництву

2.Рівень ставки оподаткування повинен встановлюватися з врахуванням можливостей платника податку, тобто рівня доходів.

3.Необхідно докладати всіх зусиль, щоб оподаткування доходів носило одноразовий характер. Неодноразове обкладання доходу або капіталу є неприпустимим.

4.Обов’язковість сплати податків. Податкова система не повинна залишати сумнівів у платника податку щодо невідворотності платежу.

5.Система і процедура сплати податків мають бути простими, зрозумілими та зручними для платника податку та економічними для установ, що стягують податки.

6.Податкова система має бути гнучкою та легко адаптованою до змін у суспільно-політичних потребах.

7.Податкова система повинна забезпечувати перерозподіл створюваного ВВП та бути ефективним інструментом державної економічної політики.

Проблеми існуючої податкової системи

• Податкова система не сприяє внутрішньому товарному виробництву

• ПДВ виявився надзвичайно корупційним та неефективним механізмом як з точки зору окремого підприємства, так і з точки зору держави

• Обтяжливі нарахування на заробітну плату, забюрократизованість та зарегульованість економіки загнали в тінь більше 50% вітчизняної економіки

• Складність, обтяжливість адміністрування податків роблять малий бізнес не конкурентоздатним

• Офшорні інструменти стали звичним засобом уникнення оподаткування великим бізнесом

• Серйозне відставання у впровадженні механізмів електронного урядування

Мета реформування

• Перехід експорт-орієнтованої економіки до економіки розвинутої внутрішньої економіки та економіки високого внутрішнього попиту

• Мінімізація корупції

• Вирішення проблеми неефективної структури економіки

• Вирішення проблеми наповнення пенсійного фонду

· Інститути реформування

• Зменшення вдвічі нарахувань на заробітну плату для працівників підприємств

• Повна відміна ПДВ

• Введення податку на придбання

• Зменшення прибуткового податку з фізичних осіб

• Законодавча заборона використання офшорних схем вітчизняним бізнесом

• Реанімація інституту банкрутства

• Відмова від кредитів МВФ та пошук зовнішньої підтримки структурних реформ в Україні

• Відміна єдиного податку для малого бізнесу та зменшення вдвічі ЄСВ

· Реформування методів адміністрування податків і зборів (обов'язкових платежів)

· Передбачається приведення нормативно-правової бази адміністрування у відповідність з такими принципами:

• Розгалуження функцій контролюючих органів та органів стягнення податків і зборів (адміністраторів податків). Виключення у адміністраторів податків функцій контролюючих органів.

• Встановлення порядку, за яким планові перевірки провадяться за планом-графіком, що затверджується Державною податковою адміністрацією відповідно до встановленого ступеню ризику платників податків. За цим планом-графіком здійснюються невиїзні перевірки.

• Виїзні перевірки можуть бути лише неплановими і провадяться за рішенням суду за виключних підстав, визначених законом.

• Поширення на дії контролюючих органів вимог Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) в сфері господарської діяльності.

• Установлення відповідальності платників податків та посадових осіб платників податків - юридичних осіб за порушення норм податкового законодавства та запровадження санкцій відповідно до ступеня суспільної небезпеки такого порушення.

• Установлення відповідальності платників податків та їх посадових осіб за порушення правил податкового обліку, невиконання законних вимог адміністратора та запровадження механізмів забезпечення виконання таких вимог.

• Установлення відповідальності посадових осіб адміністратора та контролюючого органу за порушення законних прав платників податків та запровадження механізмів обов'язкового відшкодування завданих йому збитків. Запровадження права платника податків на звернення безпосередньо до суду щодо притягнення винної посадової особи до адміністративної відповідальності або порушення стосовно такої особи кримінальної справи.

• Списання податкової заборгованості здійснюється на підставі, у випадках та в порядку, визначених законами України.

• Запровадження системи надання платниками податків у визначених законом випадках додаткового забезпечення гарантій сплати податків.

• Виявлення, розкриття та розслідування злочинів у сфері оподаткування проводиться відповідно до вимог кримінально-процесуального законодавства України та законодавства про оперативно-розшукову діяльність.

• Основною метою здійснення правоохоронної функції є відшкодування державі завданих збитків. У разі добровільної сплати платником прихованих податків і зборів (обов'язкових платежів) та нарахованих штрафних санкцій кримінальне переслідування такого платника податків - фізичної особи або посадових осіб платника податків - юридичної особи припиняється.

• Встановлення та дотримання норми, що зміни ставок податків і зборів (обов'язкових платежів) та механізмів адміністрування не будуть внесені пізніше ніж за 6 місяців до початку нового календарного року, в якому повинні почати діяти нові правила та ставки.

• Офіційне тлумачення норм податкового законодавства здійснюється виключно Конституційним Судом України. Роз’яснення адміністратора та контролюючого органу не є обов’язковими для виконання платниками податків

2 – НАПРЯМКИ РЕФОРМУВАННЯ НА СЕЛІ

1.Усі сільськогосподарські угіддя мають перебувати в загальнонаціональній власності, а користуватися ними, як і водними, лісовими та. іншими природними ресурсами мають місцеві територіальні громади, які матимуть вибір: або господарювати самостійно, або здавати землю в оренду одноосібним чи колективним аграріям. Користуватися сільськогосподарською землею має той, хто на ній живе і її обробляє.

2.Держава має створити максимально сприятливі умови для демонополізації сільськогосподарського виробництва в усіх сферах: вирощування, переробка, кредитування, виробництво сільгоспмашин, обладнання, добрив, гербіцидів тощо.

3.Мале та середнє підприємництво має отримати вичерпну підтримку у вигляді субсидій, пільг, безпроцентних кредитів, звільнення від податків, скасування будь-яких обмежень на продаж продукції в Україні та за кордон.

4.Весь сільськогосподарський бізнес має бути нерозривно прив'язаний до сіл і сільських територіальних громад. Абсолютна більшість податкових платежів має залишатися на селі і розподілятися територіальними громадами на цілі підвищення народжуваності, підтримки багатодітних сімей, розвитку інфраструктури, соціальної сфери, культури, здоров'я.

5.Особливим пріоритетом має стати створення територій, вільних від використання шкідливих технологій, хімікатів та організмів.

6.Держава має забезпечити реальний захист вітчизняного сільгоспвиробника, рівність усіх громадян України перед законом, справедливість у судах, при проведенні конкурсів та тендерів.

7.Має бути створений Інтернет - кадастр, з якого будь-який громадянин України за лічені секунди зможе взнати не тільки розміри та якісні характеристики будь-якої ділянки української землі, а й імена власника, орендаря, розмір орендної плати.

8.Суспільство має підготувати, а держава затвердити "Кодекс землекористувача", який закріпить екологічні та етичні правила, що унеможливлюватимуть виснаження ґрунтів, зберігатимуть їх родючість.
Просмотров: 348 | Добавил: MPOPSPP | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Календарь
«  Март 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив записей

Copyright MyCorp © 2024 | Создать бесплатный сайт с uCoz